Cvičení

Trampolínky

    * skupinové aerobní cvičení na hudbu pod vedením instruktora

    * toto cvičení spojuje hudbu, motivaci, představivost do jednoho tréninkového celku

    * tento sportovní program pochází z U.S.A.

    * je dostupný lidem každého věku a úrovně fyzické zdatnosti

    * má jednoduchou choreografii, kterou zvládne opravdu každý

    * trampolínky jsou jedním z nejdostupnějších sportů

    * mohou se provozovat uvnitř nebo venku - nejsou závislé na ročním období, počasí nebo denní době

    * navíc je toto cvičení velmi efektivní, bezpečné a šetrné pro Vaše klouby

Aerobní cvičení na trampolínkách je používáno pro rehabilitační účely již přes 20 let. S programem Trampolínky je nyní dostupné i v České republice. Poskytujeme nejlepší kardiovaskulární cvičení v tělocvičně, doma nebo kanceláři.

Protože Trampolínky je cvičení bez nárazů, není u něj taková pravděpodobnost zranění jako u jiných aerobních cvičení. Snižuje náchylnost k artritidě nebo postižení kloubů. Trampolínky přinášejí kardiovaskulární cvičení, přispívají k zdokonalování oběhového systému, posílení organismu, zvyšování odolnosti, zlepšování stability a koordinace jednoduchou a zábavnou formou.

Trampolínky je zábavné, jednoduché a zároveň velice účinné cvičení, které můžete provozovat doma. Můžete poslouchat Vaši oblíbenou hudbu a spálíte při tom za 30 minut o 100 až 280 kalorií více než při běžném tréninku.

Trampolínky je kompletní tělesné cvičení, které zahrnuje cviky na celé tělo. Pracují při něm souběžně všechny svalové skupiny. Poskytuje tak účinné spalování kalorií.


BOSSU BODYSTYLING

Nafouknutý půlmíč s pevnou základnou. Posílení středu těla a zapojení svalového a kloubního aparátu a současně balanční cviky pro posílení a zpevnění hlubokého břišního a zádového svalstva. Vhodné pro snižování tělesného tuku, zpevnění a posílení celého těla.

BOSSU P-CLASS

Bossu je nafouknutý půlmíč s pevnou základnou. Posílení a formování problémových partií a současně balanční cviky pro posílení a zpevnění hlubokého břišního a zádovéfo svalstva. Vhodné pro snižování tělesného tuku, zpevnění a posílení problémových partií.

BODY STYLING

Silové cvičení pro tvarování a formování postavy (především boky, břicho, hýždě), vhodné pro ty, kteří nemájí rádi složité sestavy aerobiku. Zformujte si celé své tělo.

PILATES

Cvičení, které vede k posílení a protažení svalů celého těla, rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává břišní, zádové a hýžďové svalstvo jako základ správného držení těla, což pozitivně ovlivňuje celkový zdravotní stav především ulevuje namáhaným zádům. Celkově vypracovává dlouhé štíhlé svaly.

 

FITNESS JOGA (POWER JOGA)

Na rozdíl od tradiční jogy, kde v jednotlivých pozicích setrvá poměrně dlouho, se v power joze pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Power joga je proto mírně fyzicky náročnější než tradiční joga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy dále rozvíjí sílu, rovnováhu, flexibilitu. Vhodné i pro rehabilitaci.

CVIČENÍ NA VELKÝCH MÍČÍCH

Cvičení s velkými míči pro protažení a zpevnění svalstva celého těla. Vhodné pro zpevňování namáhaných zádových svalů, při cvičení nejsou příliš namáhány kolení klouby a kyčle. Vhodné i pro rehabilitaci i jako cvičení pro osoby s nadváhou.

 

Kontakt, napište nám

Zahradní 1325 (bývalé SVČ)
751 31 Lipník nad Bečvou
(zobrazit na mapě)
www.w-fit.cz

tel.: +420 723 775 265
email: studio@w-fit.cz